Klavesnice s kalkulackou

AZe aze na seznam.cz
Středa Únor 17 15:06:46 CET 2016

Škoda že není ve světlé barvě.
aze

From: Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, February 17, 2016 3:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: Klavesnice s kalkulackou

V práci na stole mám tohle a taky má extra tlačítko pro spuštění kalkulačky:

https://www.alza.cz/dell-kb522-cerna-d2295379.htm

P.K.

Dne 17. února 2016 14:58 AZe <aze na seznam.cz> napsal(a):

  Ke spuštění kalkulačky ve w7 mám přemapovanou klávesu ScrollLock na obyčejné kávesnici.
  Protože bych chtěl koupit novou, resp. dvě nové, napadla mne varianta s kalkulačkou a to že nejsou, mne docela překvapilo.  Jinak kalkulaček tu obíhá asi tak 8, ale odpadl by další krám na stole a nedal by se odnést...Kdysi jsem měl na chvíli nějakou šílenou multimediální Genius (?), byla černá a moc velká a byla tam kalkulačka funkční i bez PC.
  Asi pořídím něco jako je toto http://www.czc.cz/fujitsu-kb521-cz/145446/produkt
  Vypadá to, že má nad klávesou F11 tlačítko, snad ke spuštění kalkulačky a když ne, tak ji zase přemapuji.
  aze