Klavesnice s kalkulackou

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 17 16:11:12 CET 2016

 17.2.2016, 16:03:08

 Cerna klabosnice sice pod prsty nezloutne, ale zase je na ni videt
 prach. Popisky jsou za nizkeho osvetleni vydet hure nez na bile,
 alespon pro mne. A pokud chci doplnit popis klaves o specialni znaky,
 je to u bile take mnohem jednodussi.
 Takze, ackoliv vubev neresim, jak se barva klabosnice hodi k barve
 lustru, doufam ze tato epidemie cerneho moru co nejdrive skoncí.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz