Dalsi test TME a GEIS

Středa Srpen 17 23:48:44 CEST 2016

Taky jsem objednal ale už v neděli večer (no v pondělí v 1 ráno). Taky s
dopravným 40 Kč. Něco proběhlo špatně, nepřišlo mi potvrzení že
objednávku přijali. Dneska jsem to prověřoval. Objednávka v historii
objednávek nebyla, ale fakturu jsem našel ve fakturách prodeje a v dosud
nezaplacených fakturách. Tak aspoň vím, co jsem objednával... Volal jsem
tam a pán mi řek, že pokud je vytvořená faktura, tak že mi ty věci
přijdou a že v pondělí měli v Polsku svátek. Pro jistotu jsem jim napsal
na reklamace, ať to prověří. Neodpověděli, ale asi za hodinu mi přišlo,
že zboží expedovali. Tak uvidím, kdy to přijde.
Anděl