Dalsi test TME a GEIS

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 18 00:09:58 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 17.08.2016 od Vláďa Anděl:

> Taky jsem objednal ale už v neděli večer (no v pondělí v 1 ráno).

No však já taky, ve 3:42 :-)

> Taky s dopravným 40 Kč. Něco proběhlo špatně, nepřišlo mi potvrzení
> že objednávku přijali.

Mně ano.

> Dneska jsem to prověřoval. Objednávka v historii objednávek nebyla,
> ale fakturu jsem našel ve fakturách prodeje a v dosud nezaplacených
> fakturách. Tak aspoň vím, co jsem objednával...

Tak když vystavili fakturu, tu dělají až v den expedice...

> Volal jsem tam a pán mi řek, že pokud je vytvořená faktura, tak že
> mi ty věci přijdou a že v pondělí měli v Polsku svátek. Pro jistotu
> jsem jim napsal na reklamace, ať to prověří. Neodpověděli, ale asi
> za hodinu mi přišlo, že zboží expedovali. Tak uvidím, kdy to přijde.

Tak to máš ještě o den delší dodací lhůtu teda. Asi ti to přijde dnes.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz