Dalsi test TME a GEIS

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 17 22:13:21 CEST 2016

Ahoj,

v pondělí brzy ráno jsem udělal další test s nižším dopravným. Opět
jsem nespěchal, tak jsem to zkusil. A opět odeslali až v úterý, přišlo
dnes.

Mimochodem, ten Geis, to jsou tragédi. Já s nimi vůbec nedopravuji,
pouze TME. Naštěstí. Je to děs. Ten řidič, který už nějakou dobu ke
mně jezdí...

Kdysi začal tak, že ráno zavolal, a když jsem nebral (třeba jsem spal
nebo jsem měl jiný hovor nebo jsem to neslyšel), tak prostě nepřijel.
Tak to ne.

Potom tedy už jezdil vždy, ale myslel si, že mi zavolá několik
kilometrů předem, že už je tady. Já asi nemám co na práci, tak na něj
budu před domem u silnice 10 minut čekat, aby mi slavnostně podal
zásilku z okénka. To tedy také ne.

No a dnes přijel brzo ráno, já jsem ještě ležel v posteli, tak mě ani
nenapadlo vstávat tak brzo a nikdo jiný zrovna nebyl doma. No a když
jsem vstal, ve schránce lístek nebyl, kouknu do trackingu a zásilka
doručená, převzal zahradnik.

Prý omylem naskenoval zásilku, omylem tam naťukal "zahradnik", omylem
si to podepsal, omylem nedal lístek do schránky a pak omylem
nezaškrtl, že nedoručil :-) Asi měl dneska blbej den :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz