Herni PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Srpen 15 09:33:34 CEST 2016

Herní PC je bohužel potřeba opravdu postavit, jinak vždycky něco ojebou, viz
to malý SSD, špatná deska, málo paměti a podobně. Jediná možnost jsou
konfigurátory velkých výrobců - HP, Dell, Lenovo, ale cena bude minimálně o
třetinu vyšší, než u skládačky. Na druhou stranu značkový stroje bývají
slušně odladěný a mají velice dobře vyřešeno chlazení.