Herni PC

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 09:26:41 CEST 2016

Ahoj,
prochazel jsem timtez, nakonec jsme to synatorovi postavili. Byla to
nenulova prace (pozjistovat si, co vlastne potrebuju a co ne), ale
vyplatilo se to, ty hotovy sestavy jsou nevyvazeny. I kdyz nektere z
tech ROG sestav se daji provozovat, ale clovek si imo priplati.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>

---