Herni PC

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Srpen 15 11:20:48 CEST 2016

Zdravím,
díval jsem se nyní na některá herní PC prodejců a je to přesně tak.
Někde prostě ošizeno = ušetřeno.
I u PC za 75 tis. u Mironetu je kombinace SSD 256GB disku a SSHD 2TB.
Alespoň u tohoto je zdroj 700W, u těch ostatních levnějších většinou
400W a procesory I3, I5.
U těch silných zdrojů je potřeba vybrat správně bednu. Klasický zdroj má
na délku 14cm a ty silné 22cm.
Navíc mívají silné a ještě opletené kabely a tak je potřeba zajistit
dostatek proudícího vzduchu pro chlazení.
Malá bedna toto prostě nesplňuje a také některé výkonné videokarty
bývají delší a ještě je potřeba počítat s místem na kabely
pro přídavné napájení, které je většinou zezadu.

Pokud se rozhodnete pro vlastní stavbu tak mohu nabídnout ze svých "zásob"
viz.
https://pc.bazos.cz/inzerat/63188321/1000W-zdroj-plus-bedna-Chieftec.php

a nebo ještě úplně nový zdroj nepoužitý ještě v krabici 1500W
Silverstone STRIDER SERIES LOW NOISE za 3500Kč.

Jedná se o moje vlastní komponenty.
Nedávno jsme přestavovali a podařilo se mi koupit originál skříň HP XW
8400 s 850W zdrojem a nám to stačí.

Jindra Polívka