OT Gumovy trojuhelnikovy o-krouzek/profil

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Srpen 12 10:13:38 CEST 2016

hmm tak zpet na stromy - podle vseho je to opravdu preci jen O-krouzek -
zrejme casem se tlakem a teplem pretransformoval do celkem verneho
trojuhelnika:

http://www.yachtzubehoer24.eu/Vetus-O-Ring-fuer-Rohrbuendel-1

Nemate nekdo nejaky kros-katalog - originalni oznaceni vyrobce je STM1005 -
potrebuji se nejak dopatrat rozmeru.

RV