OT Gumovy trojuhelnikovy o-krouzek/profil

AZe aze na seznam.cz
Pátek Srpen 12 10:23:34 CEST 2016

Zkuste to tady http://www.seall.cz/
aze

From: hwnews konference
Sent: Friday, August 12, 2016 9:21 AM
To: HW-news
Subject: OT Gumovy trojuhelnikovy o-krouzek/profil

Zdravim,

potreboval bych "o-krouzek" ale s prurezem pravouhleho rovnoramenneho trojuhelnika (skolni pravitko trojuhelnik - vnejsi prumer 65mm.

Je to na motor Vetus M4.15 (modifikovane Mitsubishi) - je tam takova vychytavka viz priloha - do chladiciho okruhu s fridexem je vlozeny dalsi vymenik kterym proteka chladici voda (z reky). Je to pruchozi dira v bloku chladice - vlozeny trubkovy chladic ma cela na ktere se dotahuji srouby hrnicky s privody chladici vody - ty maji ukos, ktery rozepre gumu a cely vymenik drzi v bloku jen frikci te gumy - zaroven to tesni do tri stran.

Original tam byla trojhranny okrouzek - zkousel jsem tam misto toho dat bezny okrouzek, ale problem je, ze ten ukos je relativne maly a je prakticky nemozne jej tam umistit tak aby neskocil pod ten ukos a nestipnul se. ten trojuhelnikovy profil nema snahu nikam cestovat.

asi by mi stacila i metraz s timhle profilem

RV