OT Gumovy trojuhelnikovy o-krouzek/profil

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Srpen 12 09:21:29 CEST 2016

Zdravim,

potreboval bych "o-krouzek" ale s prurezem pravouhleho rovnoramenneho
trojuhelnika (skolni pravitko trojuhelnik - vnejsi prumer 65mm.

Je to na motor Vetus M4.15 (modifikovane Mitsubishi) - je tam takova
vychytavka viz priloha - do chladiciho okruhu s fridexem je vlozeny dalsi
vymenik kterym proteka chladici voda (z reky). Je to pruchozi dira v bloku
chladice - vlozeny trubkovy chladic ma cela na ktere se dotahuji srouby
hrnicky s privody chladici vody - ty maji ukos, ktery rozepre gumu a cely
vymenik drzi v bloku jen frikci te gumy - zaroven to tesni do tri stran.

Original tam byla trojhranny okrouzek - zkousel jsem tam misto toho dat
bezny okrouzek, ale problem je, ze ten ukos je relativne maly a je
prakticky nemozne jej tam umistit tak aby neskocil pod ten ukos a nestipnul
se. ten trojuhelnikovy profil nema snahu nikam cestovat.

asi by mi stacila i metraz s timhle profilem

RV