Holice 2016

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Srpen 12 12:49:32 CEST 2016

Ahoj Jane,
i když oslovuji přímo Tebe, tak bych rád aby to četli i naši kolegové,
radioamatéř, bastlíři i profíci.
V Holicích jsem začínal prodávat v roce 1996. Sakra to je pěkných pár
let zpátky.
Nikdy jsem nebral Holice jako nutně komerční záležitost, prostě jsem
vyvezl co mi doma ze ten rok zůstalo.
Náklady byly vždy kolem 5 tisíc. Dvě auta, vozík, zabezpečení, ubytování
a ono se to vždycky k té částce vyšplhalo.
Než jsem vyjížděl, tak jsem vždycky volal Svetu Majce a vše si dopředu
zabezpečil. Bohužel Sveta vloni zemřel.
Ale už v letech 2003 a výše se o to staral jiný člověk. Jméno ? D... už
si nepamatuji.
Byl jsem tam 10x po sobě. Snažil jsem se aby to mělo nějakou úroveň.
Byl jsem první, kdo měl nad sebou stan, (první ročníky byly v sokolovně,
takže na parkovišti později), stožár a vlajku.
A velmi vstřícný přístup k zákazníkům. Slevy a cena dohodou u mne byly
samozřejmé a i mně to dělalo radost.
Občas i něco zadarmo. Byla to dobrá reklama.
Nechal jsem si třeba udělat 300 disket ve žuté barvě s modrou nálepkou a
ty jsem rozdával. Na nich byl můj web.
Cbazar.cz ale dnes ho provozuje někdo, koho ani neznám.
Mne to vždy natolik zaměstnalo, že na pokec zbývalo fakt málo času. V
jednom člověku se to nedalo absolutně zvládnout.
A že těch kamarádů jsem tam měl docela dost.
  Za všechny budu jmenovat alespoň Milana z Allamatu, se kterým jsem měl
tu čest pár let
profesionálně pracovat. Nikoliv jako zaměstnavatel nebo zaměstnanec ale
jako kolega.
Kdysi tady někdo napsal, vím kdo, pane Polívko bez vás už Holice nebudou
co bývaly.
Tak snad jsou a budou. Letos přijedu asi jen jako návštěvník a možná si
i něco koupím.
Hezký den všem.
Jindra Polívka