makefile

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 2 09:20:26 CEST 2016

Zdravím,
udělal jsem si makefile pro Maple mini + Arduino zdrojáky takže se to
dá přenést do libovolného IDE bez dalšího balastu, který většinou moc
nefunguje (ve Visual Studiu třeba sprintf) a je nutné se spolehnout na
někoho dalšího... Je to teda šitý jenom na tento konkrétní HW, ale to
mi nevadí. Chci se zeptat, pokud výstup (.o, .d) přesměruju do nějaké
složky, aby to nebylo u zdrojáků tak už nefunguje rychlá kompilace.
Nezkompiluje se jenom změněný soubor, ale všechno. Když výstupní
soubory nepřesměruju tak to funguje. Hledal jsem co s tím, ale nic
jsem nenašel. Čím to?

MG