Zapojení motoru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 2 00:14:11 CEST 2016

Zdravím, před časem jsem rozebral malý domácí mlýnek na obilí, že ho vyčistím. Jenomže byl rozebraný déle a teď už nevím jak byl zapojený motor resp. on tam byl i síťový vypínač páčkový, ale ten přečuhoval obrys mlýnku a zlomil se. Tak to chci zapojit zatím bez něj než seženu náhradu (zatím jsem nenašel, aby tam mechanicky bez úprav pasoval ideálně asi kolíbkový, aby se neulomil). Zde jsou dvě fotky. Jedna je bez zapojení, aby byl vidět popis svorkovnice. Dráty z motoru jsou popsány na bužírce Z1, U1, U2 plus zem což odpovídá popisu na svorkovnici. Se zapojením kondenzátorů jsem nehýbal, takže by to mělo být takto z výroby. Stačí propojit U a U1?

https://postimg.org/image/ihs9yzc0x/
https://postimg.org/image/743gn0qtd/

Děkuji
MG