makefile

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 2 11:50:33 CEST 2016

Samozřejmě netuším, kde máte problém.
Ale 2 poznámky:
- ukládání pracovních souborů mimo zdrojáky samozřejmě funguje a běžně
se používá
- s tou přenositelností mezi různými IDE to bohužel není tak slavné
Makefile je samozřejmě standard a bude fungovat snad na všech systémech.
Ale nikoli pod IDE, protože je velké móda, že IDE si tohle řeší samy.
Jsem velkým fandou Makefile a mám základní požadavek na IDE je, aby
umělo Makefile
používat. No a proto žádné IDE dodnes nemám.

PL