Re: Elnec LabProg48LV se loučí..

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 29 09:25:28 CEST 2015

Zdravim,
To, ze zarizeni jeste dlouho sviti, myslite, ze znamena, ze vsechny kondenzatory jsou ok ?
Pokud je zde menic, tak kondik za menicem otestujete jak ? Zda nema ESR po case jiz jine a nejsou zde nejake spicky ruseni ? Nedavno jsem resil podobnou vec, nez se kondiky zahraly, tak se zarizeni kousalo.
Navic ten sw to muze testovat jen pri spusteni, ale co deje pri provozu jiz ne. Takze bych se i obaval, aby vse bylo dobre naprogramovano - vymazano. A zase pouhy test na konci programovani nemusi rici vse.
Staci, aby nebylo vse propaleno spravne a projevi se casem.

Jirka