Elnec LabProg48LV se loučí..

mrazik mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 29 12:54:16 CEST 2015

Na druhou stranu je měření napájecího napětí tím programátorem celkem
užitečná věc. Kdysi se nám na firmě stalo, že ukazoval (s originálním
zdrojem) výrazné přepětí. Kolega jen tak ze srandy změřil napětí
rozvodné sítě a ejhle - bylo tam místo očekávaných 230V přes 260V.
Energetici pak běhali několik dní s různými měřáky po čtvrti a nakonec
museli vyměnit transformátor 22/0,4kV. Jinak by se na přišlo až z
různobarevných čmoudíků ze zařízení lidí bydlících v okolí.

Mrazík