Re: Elnec LabProg48LV se loučí..

Jan Puobis, Elnec jpuobis na elnec.sk
Úterý Červen 30 15:19:01 CEST 2015

Dobry den p. Troller,

vidim ze ste sa vyjadril k "piatkovej" diskusii ... ale mna by celkom zaujimala technicka stranka veci, teda odpovede na moje otazky ohladne LabProg-48LV s ktorym ste sa na nas cez konferenciu obratil ... tu reakciu nevidim ... .

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

===8<==============Original message text===============