OT - Cina, CE, RoHS

Sobota Červenec 25 10:00:47 CEST 2015

Tohle umí i GME. Před mnoha lety jsem si tam koupil čínské trafo a
protože jsem něvěděl jestli je oddělovací, nebo musím sekundár
přizemnit, požádal jsem je o prohlášení o shodě. To mi poslali, ale od
úplně jiného trafa. Naprdnul jsem se a poslal na ně  ČOI. Pak mi dokonce
někdo tady na konfeře (tuším že zaměstnanec GME) psal že tam byl okolo
toho jakýsi humbuk a že na to doplatil ten chudák zaměstnanec, který za
nic nemůže, protože tomu nerozumí :-)
Anděl