OT - Cina, CE, RoHS

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 25 10:34:01 CEST 2015

 25.7.2015, 10:27:09

Jiz je znama pricina havarie Falconu 9 z 28. 6.
Prdla nejaka vzpera, ktera drzi nadrz s heliem v nadrzi LOX.
Nasledne u SpaceX otestovali vsechny vzpery ktere maji skladen, (ktere
nakupuji od externiho dodavatele) a nezanedbatelny pocet, (snad 20%)
jich melo nizsi nez pozadovanou pevnost.
Samozrejme, ty vzpery jsou nalezite ocertifikovane.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz