Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Petr King petr.king na atlas.cz
Středa Srpen 5 16:31:01 CEST 2015

Tak jsem se hecnul a prolezl ty svazky dratu.
Vypada to, ze ten odpor je skutecne pro srazeni spicek a ze je tam obvod
s relatkem, ktere jej pozdeji preklene. Vypada to, ze rele ma civku
zapojenou v serii s motorem, otacejicim talir. Cili z toho dedukuji, ze
spicka pri roztoceni motoru se vyuziva jako ten "casovac". Divne je, ze
by to melo byt spis naopak. Spicka by mela pridrzet rele, ktere rozpoji
tu klemu a az opadne, odpadne kontakt. No jo, ale to by pak neplnilo
funkci ochrany pred spickou, kdyby v momente zapnuti mikrovlnky bylo
trafo pripojene pres odpadnuty NC kontakt rele.

Je to divne, ale vypada to, ze to ma souvislost s tim relatkem, nebo
motorem. Ten mimochodem taky chodi nejak divne, talir se toci jen diky
koleckum, nema zadny stredovy unasec a tak prokluzuje, takze mne napada,
ze diky tomu spatne fungovala ta klema a odpor se zahrival a zahrival,
az shorel?

Zkusim ho proklemovat a uvidime.
P.