Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 6 00:25:10 CEST 2015

 6.8.2015, 0:15:51

To, ze koupite novou mikrovlnku, jeste preci neznamena, ze tu starou
hodite do kontejneru. Lze ji jiste vyuzit k mnoha bohulibim ucelum,
jako inspiraci doporucuji treba: danyk.cz
Jinak, s mikrovlnkama moc zkusenosti nemam, ale poznatek z jinych
oblasti je takovy, ze horici, nebo i zcela spalenej vykonovej R, nebyva
pricinou ale dusledkem jine zavady.  Treba toho, ze ten cernej disk, co
na prvni pohled vypada jako NTC rezistor, neni NTC rezistor ale totalne
zuhelnatelej C.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz