Mikrovlnka nehreje - vykonovy odpor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Srpen 5 17:11:30 CEST 2015

Zdravím,
  pokud odpor nyní hřeje, tak není shořelý. Může mít trochu jiné parametry,
ale asi stále vede tolik proudu, že se stačí podstatně ohřát.
  A to relé tedy spíná, nebo ne ? Pokud ne a mělo by, tak je jasné, že odpor
určený jen pro okamžité zatížení pochopitelně hoří. Cívka relé v sérii s
motorem je taky divná. Na jaké je napětí ? Očekával bych, že bude mít mnohem
menší příkon než motor a tedy že sepne ihned a motor se ani nehne.
  Nebo je to nějaká proudová cívka a spíná opravdu jen během rozběhu motoru,
jako třeba rozběhové relé u chladničky, ale to by pak musel být kontakt
rozpínací a ne spínací a nastala by krátká špička v okamžiku zapnutí, než
stihne přitahnout relé a zapojit odpor.
  Zdraví Pavel