Koniec zivota Li gombikoveho clanku

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 28 12:12:33 CEST 2015

 28.4.2015, 12:04:29

Prakticky to napr. vyrobci tiskaren delaji tak, ze po vytisteni X
stranek, se tiskarna dozaduje noveho toneru, bez ohledu na to, kolik
prasku jeste zbyva.
Takze, je-li spotreba alespon trochu predikovatelna, resil bych to
pocitadlem moto-hodin.
Nic nenastve uzivatele vic, nez kdyz zarizeni signalizuje ze ma
energiji jeste na 2 hod , ale po 45 min chcipne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz