Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 19 23:44:53 CEST 2014

No já jenom tak sonduju, já než něco pořídím, tak to dlouho trvá, nejsem
z těch co vidí a hodí do košíku.
Proto prohlížím vše, mám proseděno spousty hodin u PC a jakmile je někde
odkaz na 3D tisk tak to studuju.
Příští týden se jedu podívat jak se tiskne nerez a hliník :-) ne že bych
topak pořizoval, ale mám možnost to okoukat.
TV jsem vybíral asi 2 roky a když už jsem byl rozhodnutej, tak ten model
už nebyl a začal se dělat jinej :-(

JaKub

Jinak, když odkazuješ na ty prodeje hotových tiskáren... Dej si pozor,
co kupuješ. Že tam někdo napíše "vytištěno půl metru plastu", to ještě
neznamená, že to bude dobrá tiskárna. Nechci to nějak komentovat, ale co
na první pohled vidím, tak nelíbí se mi tam to prkno jako stolek a ten
divný hotend už vůbec ne. Pak to dopadá tak, že toho půlku vyměníš, aby
to vůbec tisklo. Ocelové matice na osách Z, místo spojek nějaké plastové
trubičky, pak už je to rozmazané. Jinak hotend je jedna z těch dražších
součástí a hlavně jedna z nejdůležitějších. Není hotend jako hotend.
Petr Zahradník, počítačový expert