Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Říjen 19 23:51:38 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 19.10.2014 od Kuba Jan:

> No já jenom tak sonduju, já než něco pořídím, tak to dlouho trvá,
> nejsem z těch co vidí a hodí do košíku. Proto prohlížím vše, mám
> proseděno spousty hodin u PC a jakmile je někde odkaz na 3D tisk tak
> to studuju.

Jasně. Já jen že ono se pak snadno stane, že člověk něco koupí a diví
se, že mu to nejede. Jinak jsem si teď dočetl to vlákno do konce a
vidím, že ten hotend je jeho vlastní konstrukce. Tak to už se nedivím,
že se mi nelíbí.

> Příští týden se jedu podívat jak se tiskne nerez a hliník :-) ne že
> bych topak pořizoval, ale mám možnost to okoukat. TV jsem vybíral
> asi 2 roky a když už jsem byl rozhodnutej, tak ten model už nebyl a
> začal se dělat jinej :-(

Prozradím ti jedno malé tajemství... Když na kouzelný e-mail
clexpert na clexpert.cz pošleš telefonní číslo, tak ti určitě někdo
zavolá a můžeš se ho zeptat, na co chceš :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem