em::blocks - zkuste

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Listopad 1 16:21:06 CET 2014

Gdb bylo navrženo pro příkazový řádek. Takže ty nadstavby nad tím jsou
rovnák na vohejbák a vývoj zřejmě tuto nesnadnou cestu opouští. Lépe je
navrženo např. lldb, kde se s integrací do GUI už předem počítalo, takže
má relativně dobře použitelné API. Jako ostatně většina nástrojů
postavených nad llvm. Jenže je to ještě moc čerstvé, tak si asi budeme
muset ještě chvíli počkat než z toho vypadne něco použitelného.
Ale obávám se, že taky vůbec nemusíme dočkat. LLVM a clang je už teď
moloch a gcc pro ARM produkuje efektivnější kód. Problém všech těchto
projektů je bídná dokumentace.

Mrazík