em::blocks - zkuste

Sobota Listopad 1 16:42:03 CET 2014

Mozna jsem dite stesteny ale me to GDB at uz je primo s STLink nebo je
to nejake OOCD funguje naprosto dobre, navzdory tomu, ze na to neni ten
prikazovy radek. Problem jsem mel jen obcas predtim s OOCD, kdy se to
obcas seklo a muselo se to cely restartovat - OOCD, putty abych mohl
loadnout program a zas to jelo. Tady se to startuje pri kazdem spusteni
ladeni tak je to o hodne lepsi a jeste se mi to neseklo. Jediny problem
snad je zatim ten, ze kdyz otevru disassembler pri zastavenem programu,
tak se obsah nezobrazi. Ale kdyz okno otevru predem, funguje vse OK.
Nechapu proc to nekomu nefunguje, nainstaloval jsem to uz na 3
popcitacich a 2 virtualech a se 4 ruznymi boardy s STLink 1 i 2 to
fungovalo na prvni pokus s defaultnim nastavenim.
A k tomu nastaveni projektu  - je to celkem prehledny XML soubor, uz
prevadim projekty z C::B do E::B prostym zkopirovanim prislusnych sekci.
Prijde mi to prehlednejsi, nez makefile ;-)
Eclipse nebudu komentovat , parkrat jsem to zkousel a povazuju to proste
za nepouzitelne.