podme varit opticke vlakno, elektricky

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Úterý Červen 10 19:20:59 CEST 2014

Nie celkom chápem následne meranie pokusov...
Normálne sa na vlakno navaria koncovky a ide sa merať...
Ak to vlakno s koncovkami prepalite, tak to znamená znovu navarit jednu koncovkou na skrátene vlakno. Máte dostatok pigtailov, a prístupnu zvaracku? Asi nie, kedže niečo podobne chcete vyrábať
Ako chcete nadviazať signál do vlákna, ked jadro SM vlakna ma 9um? Do 125um je primárny obal... Už ste nad tým uvažovali - máte vyriešené?
Patchcordy nie su sklenené, ale plastové. To sa sprava trochu inak ako sklo.

Dodo

Dňa 10.6.2014, o 18:51, "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk> napísal: