podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 10 20:48:10 CEST 2014

V praci mam pristup ku kliometrom odpadoveho vlakna vsetkych druhov,
najde sa aj nieco konektorovane alebo si to nakonektorujem sam.
Naviazanie mam vyriesene, aj v kuchynskych podmienkach. Samozrejme,
vyrabaju sa pigtailovane alebo konektorovane lasery, ale to je mimo
cenoveho rozsahu ktory som si vyhradil.

To meranie bude trochu zlozitejsie (samodomo spektralny analyzator),
nechcel som to tu rozpitvavat, lebo je to znacne mimo problemu, ktory
ma tazil - teda zapis samotneho gratingu do vlakna.

Dňa 10. júna 2014 19:20, Jozef RAČEK <Jozef_RACEK na tempest.sk> napísal/a: