podme varit opticke vlakno, elektricky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 10 19:01:33 CEST 2014

Uvazoval som ze by by-produktom mohla byt zvaracka, ale tam by som sa
zamotal do mechaniky -  polohovanie vlakien na um presnost. Ak by som
to urobil zle, mal by som aspon pekne atenuatory :-)

Ten Janov napad s kladivom... neviem. Domnievam sa, ze by to vlaknu
bud nic neurobilo alebo by som ho rozflakol. Vlakno bez primarneho
coatingu je pomerne delikatna vec.
Este by s mozno dalo uvazovat o jemnych zarezoch, tam vsak vyvstava
otazka cim to rezat. Jadro ma priemer radovo um a musel by som mat
opat velmi "presnu ruku" (resp. motor).

Preto mi ako najschodnejsi prisiel ten elektricky obluk, co by
bezkontaktna metoda.

Ale vlakna mam dost, takze experimentov asi nakoniec bude vela, ale
bol som zvedavy na nazory alebo popostrcenie inych ludi. Zatial je to
plodne - zhruba tusim ako by som mohol urobit "blyskatko" a to kladivo
som celkom nezavrhol :-)

Dňa 10. júna 2014 18:50, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: