magneticky senzor na okna/dvere

Čtvrtek Červenec 10 17:21:11 CEST 2014

Hezké odpoledne,

	tak pokud je to jen průchod drátu, je to fakt na draka. Dobré
magnetické čidlo má druhý kontakt reagující na vnější magnetické pole.
Jinak do vlastního dveřního čidla, které se nedá rozebrat, je tamper
fakt na draka, ale třeba na jeho připojovací skříňku již zase patří. A
pokud se dá rozebrat krabička čidla, patří i tam. Vyvážená smyčka je
samozřejmost, ale i ta se dá obelstít, ten tamper tomu sice také
nezabrání, každopádně ale případným útočníkům znepříjemní život a ty ne
úplně dobré eliminuje.

Saša Svobodová