magneticky senzor na okna/dvere

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 19:02:22 CEST 2014

Zdravím,
odkaz sice nemám, ale když jsem před mnoha lety pracoval pro firmu,
instalující alarmy, tak magnety do oken a dveří měly vždy 4 dráty. Žádné
z těchto kontaktů, které jsme instalovali, nešly ošálit vnějším polem.
Některé hlásily alarm, jiné přerušení na tamperu. Jediné co si pamatuji,
tak jsme jim říkali mamky nebo papky podle výrobců, ale nedaří se mi je
najít a gle zarytě mlčí.
Milan