magneticky senzor na okna/dvere

Petr King petr.king na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 10 17:08:13 CEST 2014

To vidim fakt poprve :-)
A prijde mi to jako pekna hloupost... rozumel bych, kdyby tam byl
mikrospinac, jako ochrana proti tomu, kdyz ten magnet nekdo sunda,
odkloni a prilepi na nej druhy magnet...
Ale vodic protazeny magnetem? na co? kazda solidni ustredna s instalaci
s vyvazenyma smyckama proste preruseni vedeni detekuje jako tamper.
navic, co mi brani, vzit kus dratu a prisroubit ho pod magnet, kdyz uz
chci takovy jako tamper?

Njn, dneska se proda vsechno :-)
P.