OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 19:17:19 CEST 2014

Zdravím,

celou dobu čekám, kdy tam Petr dá hrnek a když už na konci to vypadá tak
nadějně, tak tam patří struna.
To mě teda zklamalo.

Jinak mě to připadá celkem ok, je to taková "inventura" asi se od toho nedá
čekat moc zábavy.
Pro lidi těsně před koupí to má určitě význam.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: "Ing. Libor Konečný" <support na mikrovlny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 8. 2014 19:09:42
Předmět: Re: OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

"Ahoj Petre
Az na zaklade prispevku jsem zkouknul video.
Ja ted pripravuji nejake, ale z uplne jineho oboru a dabovane , jsem
lepsi kritik nez herec, proto se sceny musi tocit vicekrat a nekdy az uz
je sestrihane. Tedy z jedne hodiny zaznamu pak sestrihame 2 az 5 minut .
Zjistil jsem, ze je idealni mit "profesionalniho" kameramana, ktery vi
jak a co zaostrit, nastavit, co za doplnek pouzit a nebude tocit vystrih
te prsate blondyny, kdyz si tam blbe stoupne + technicky zdatneho
montaznika. Ja pak jen koucuji kdyz jsem mimo zaber a rikam mu co ma
delat (pak se to premazne hudbou a komentarem). To si myslim by bylo
idelani i ve Tvem pripade.

Ta konverzace je takova umela a nucena, je videt jak toho chlapce trapis
;-) chtelo by to napsat alespon kratky scenar a trosku herectvi, proste
i udiv musi byt hrany at to ma smrnc a z kazde chyby udelat prednost .

Jedes na jednu dobrou nebo to tocis vicekrat ? ;-)

LK