OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 19:28:40 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od Jan Hovorka:

> celou dobu čekám, kdy tam Petr dá hrnek a když už na konci to vypadá
> tak nadějně, tak tam patří struna. To mě teda zklamalo.

Hrnek se tam už nevešel. Finančně. Je s tím tolik práce a tak malý
zisk, protože jsem se opravdu chtěl vejít do 9.999 Kč včetně DPH
(8.264 bez DPH), že na hrnek už nezbyly peníze. Pokud někdy zdražím,
tak s ním budu počítat.

Ovšem dávám ho do té maxi-maxi krabice, když si k Rebelovi přikoupíš
aspoň 4 cívky plastu. A také ho dávám k Vellemanovi.

Ale hlavně, hrnky jsem nechal vyrobit na rozdávání pro fanoušky. A
když jsem vám hrnek tady v konferenci nabízel v pátek, tak jsem dostal
odpověď, že ho nikdo nechce.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem