OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Srpen 4 19:09:36 CEST 2014

Ahoj Petre
Az na zaklade prispevku jsem zkouknul video.
Ja ted pripravuji nejake, ale z uplne jineho oboru a dabovane , jsem
lepsi kritik nez herec, proto se sceny musi tocit vicekrat a nekdy az uz
je sestrihane. Tedy z jedne hodiny zaznamu pak sestrihame 2 az 5 minut .
Zjistil jsem, ze je idealni mit "profesionalniho" kameramana, ktery vi
jak a co zaostrit, nastavit, co za doplnek pouzit a nebude tocit vystrih
te prsate blondyny, kdyz si tam blbe stoupne + technicky zdatneho
montaznika. Ja pak jen koucuji kdyz jsem mimo zaber a rikam mu co ma
delat (pak se to premazne hudbou a komentarem). To si myslim  by bylo
idelani i ve Tvem pripade.

Ta konverzace je takova umela a nucena, je videt jak toho chlapce trapis
;-)  chtelo by to napsat alespon kratky scenar a trosku herectvi, proste
i udiv musi byt hrany at to ma smrnc a z kazde chyby udelat prednost .

Jedes na jednu dobrou nebo to tocis vicekrat ? ;-)

LK