c přižezení adresy do ukazatele

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Duben 10 08:22:35 CEST 2014

Setreni neni spatna vec, pokud je delano rozumne... Ale pristupovat k
8-bitove promenne pres ukazatel na 16-bitovou promennou - to si koleduje
o dost velky prusvih... az si uz nevzpomenete, ze cil je 8-bitova
promenna, tak bud budete cist spatnou hodnotu nebo zapisovat i jinam,
nez kam se ma... nehlede na pozdejsi portaci uspesneho software na
novejsi procesor s sirsi sbernici - pak se takoveto chyby hodne spatne
hledaji (krome prepisovani jeste treba nezarovnany pristup, pripadne
jina endianita)...
Ale spoustu veci clovek pochopi teprve ve chvili, kdyz se s tim sam
setka a musi to vyresit :-) Priste uz si da pozor a snazi se psat svuj
kod prenositelneji.

Hynek Sladky