RE: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Září 14 20:16:16 CEST 2013

Nevim kdo dela svetla, ale palubky a radia co se dalaji v Conti tak se vse
sroubuje robotem s automatickym podavacem sroubku. (pekne hadickou az primo
do hlavy sroubovaku)
Tzn predpokladam ze se neco zaseklo, operator dal nabrat novy sroub a ten
puvodni zapadl do svetla.
Robot nasazuje napriklad i rafiky budiku, macka tlacitka na ovladani
klimatizace, kalibruje touch, otaci enkoderama.

Rucne jsem videl tak leda testovani Cdcka, zasouvani SD karty.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Pruha
Sent: 14. září 2013 18:54
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Zdravím,

Šroubovák je upnutý v držáku a ten má na sobě snímače.
Buď kartézsky X-Y-Z, nebo cylindricky r-alfa-z.
Viděl jsem i provedení s dvoukloubovým ramenem, kde v obou kloubech byly
snímače.
A co se týče těch šroubovacích parametrů, tak osobní zkušenost mám se
šrobováky Dessourter (dříve Georges Renault) a tam jde nastavit hlídání kde
čeho.
Například to spolehlivě pozná chybějící podložku.
Samozřejmě je nutná vysoká jakkost vstupních dílů (úmyslně píšu jakkost a ne
kvalita - musí být všechny stejné, což nemusí znamenat zároveň kvalitní
:-)).

H.