Re: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Září 14 21:44:39 CEST 2013

Ja tedy byl asi tak v 10-20ti firmach vyrabejicich pro automobilovy
prumysl a musim teda rict, ze vsude se sroubovalo rucne - klasika:
pneumaticky momentak na kladce bimba nad pracovistem - a ani zadnych
nize popsanych kontrol jsem si nevsiml. Tohle bych rekl, ze bude spis
vyjimka, nebo jsem tedy mel extremni stesti na sroubove nenarocne
vyrobky (ovladaci panely, svetlomety, cerpadla, kompresory, startery,
serva - no vsechno mozny).

Lukas Burda