Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Září 14 18:53:31 CEST 2013

Zdravím,

Šroubovák je upnutý v držáku a ten má na sobě snímače.
Buď kartézsky X-Y-Z, nebo cylindricky r-alfa-z.
Viděl jsem i provedení s dvoukloubovým ramenem, kde v obou kloubech byly
snímače.
A co se týče těch šroubovacích parametrů, tak osobní zkušenost mám se
šrobováky Dessourter (dříve Georges Renault) a tam jde nastavit hlídání
kde čeho.
Například to spolehlivě pozná chybějící podložku.
Samozřejmě je nutná vysoká jakkost vstupních dílů (úmyslně píšu jakkost
a ne kvalita - musí být všechny stejné, což nemusí znamenat zároveň
kvalitní :-)).

H.