OT Zimni pneu a vyska vzorku

Pátek Listopad 1 16:43:36 CET 2013

Kdysi se mi stalo, že jsem ráno odjel 10km, přes den začalo sněžit a když
jsem jel odpoledny zpátky, už bylo tak 5cm a jelo se mi fakt blbě, protože
jsem na tom autě měl letní gumy (s kterými jsem ho koupil, bylo to moje
první auto, zkušeností jsem moc neměl, od tý doby jsem pak už měl vždycky
dvě sady kol = zimní/letní).

P.K.