OT Zimni pneu a vyska vzorku

Kosta info na mcu.cz
Pátek Listopad 1 17:10:53 CET 2013

Dne 1.11.2013 16:43, Pavel Kadečka napsal(a):
> Kdysi se mi stalo, že jsem ráno odjel 10km, přes den začalo sněžit a když
> jsem jel odpoledny zpátky, už bylo tak 5cm a jelo se mi fakt blbě, protože
> jsem na tom autě měl letní gumy (s kterými jsem ho koupil, bylo to moje
> první auto, zkušeností jsem moc neměl, od tý doby jsem pak už měl vždycky
> dvě sady kol = zimní/letní).

No, ona ta buzerace okolo zimních pneu je dvojsečná, mnoho blbců si pod
dojmem, že má zimní pneu dovolí spoustu zhůvěřilostí - vždyť co se mi
může stát, mám přece zimní pneu
IMHO by bylo mnohem prospěšnější je naučit na tom sněhu jezdit. Žil jsem
pěkných pár let na Liptově,
tam umět jezdit na sněhu prostě byla nutnost, pak jsem se přestěhoval do
Prahy a žasnul co se tam děje
když napadne pár centimetrů sněhu. takže tak o mém názoru na zimní pneu
- jsou dobré, ale umět jezdit je lepší

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský