Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Květen 17 12:50:14 CEST 2013

Kindle nemám, ale vzpomínám si, že kdysi dávno existovala pouzdra, která
měla kovovou kostru a nějaké kovové háčky, za které se do toho pouzdra
Kindle přidělal. Problém byl, že přes ty háčky se nějak pomalu vybíjela
baterie. Vybíjení bylo hodně pomalé, nebyl to přímo zkrat s následným
plamenem.

Pavel Krafčík