Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 12:03:24 CEST 2013

Zdravim,

mame v rodine 3ks Kindle 3 a vsechny slapou a baterii u vsech drzi - i
pri me frekvenci cteni (v celorocnim prumeru urcite pul hodky denne) -
nabijim tak jednou za dva mesice - vicemene si nepamatuju kdy to bylo
naposled.

Tchan ma uz ten Touch a ten kdykoliv ke me prijede tak ma vybitou
baterii - nejdriv jsem tomu neprikladal pozornost, ale ted u me byl 3x
za sebou behem 14 dnu, pokazde jsem ctecku nabil a pokazde prijel s vybitou.

Takze zrejme se asi katovaly kosty...

Radek Vicek