Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Květen 17 12:56:17 CEST 2013

Zdravim

Mel jsem podobny problem s Kindle 3

Problem byl v tom ze kindle stahl nejaky update a kdyz byl vypnuty tak se
snazil ten update instalovat.
Bohuzel se to nepovedlo, restartoval, uspal a opet pokusil o update, dokud
nedosla baterka.

Zkuste pripojit k pocitaci a podivat se jestli tam neni takovy balicek
(nahrany v rootu), ja jsem jej jen vymazal a bylo vyreseno.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Locker
Sent: 17. května 2013 11:44
To: HW-news
Subject: Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat zda se někdo nesetkal s následujícím problémem (než
začnu řešit reklamaci - ať nejsem za blbce)?

Mám cca 1 rok čtečku Kindle Touch (spokojenost). Akumulátor při běžném
provozu (max 1h čtení denně, bez wifi) běžně vydržel téměř 2 měsíce, až do
března. Teď v poslední době jsem měl pocit, že se vybíjí nějak rychle (14
dní), tak jsem ho nabil a nechal čtečku odpočívat, dnes jsem ji po 14 dnech
zapnul a akumulátor téměř na nule. Tzn. že se vybíjí i když čtečku
nepoužívám, tak jsem hledal co tam zůstává zapnuté (wifi, mp3 jsem
zkontroloval - vypnuto). Není tam ještě něco co by mohlo i ve spacím režimu
vybíjet akumulátor?

Díky

Martin Locker