kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Květen 6 17:27:17 CEST 2013

Aha, tak to se omlouvám. Virtuální kontakt holt neumožní rozpoznání
všech podrobností...

Já mám brýle taky od nepaměti, ale spojky na blízko až teď (i když pojem
stařecká vetchozrakost mi stále přijde poněkud nepřípadný ;-) ). Lupu
jsem s myopií nepotřeboval, dříve jsem na blízko naopak viděl líp než
člověk bez vady.

---
Jirka