kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Květen 6 18:27:42 CEST 2013

ale notak panove! :) kazdemu podle chuti a potreb. kdyz to nekdo nemuze
nebo nechce pouzivat, tak to tak holt je. ja to neresim, to je kazdeho vec.
ja to proste potrebuju zmensit. automat tyto prekazky zvlada bravurne a
kdyz prijde na nejaky ten rework na prototypu tak mam moc sikovne mechaniky
:)

takze no flame prosim ;-)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz