kdyz uz je SOT-23 trand kravsky velky - poradite alt ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 6 15:34:02 CEST 2013

 6.5.2013, 15:28:26

V tom vam tezko mohu odporovat, zvlaste kdyz bryle nosim od 15,
a nejruznejsi lupy ( i kdyz zatim ne ty nejsilnejsi) pouzivam uz vice
nez 15 let.
Praci se zrnky prachu typu 0402 se zatim uspesne vyhybam a snad mi to
jeste nejaky cas vydrzi.
Nicmene jsou i takove ocni vady/choroby, na ktere jsou vsechny lupy i
bryle kratke.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz