OT: kontrarevoluce - bylo Dalsi solarni report

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 5 21:01:40 CET 2013

Když se podíváte na mnou už uvedený odkaz
http://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=11&t=141 , tak zjistíte, že
formy odporu tam byly probrány snad všecḧny. Včetně toho, že stádo
žádnou z nich nejspíš nepodpoří ("a wo co jako vlastně go, mámo?")...

Osobně je mi nejbližší ty pí....ny prostě ignorovat a násilí použít až
jako reakci na příp. bolševikovy sankce. Rozhodně ho nepropaguju jako
primární prostředek, ale zcela se ho zříct není vůbec rozumné.

Mimochodem (pokud k tomu snad někdo potřebuje povolení):

LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD, článek 23

Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval
demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou,
jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků
jsou znemožněny.

Mimochodem#2: nechápu,  proč jste zvolil slovo "kontrarevoluce",  když
jde o zcela obyčejné obhajování samozřejmých osobních a soukromých práv.

---
Jirka